Ze strany neziskovek i doborné veřejnosti vzešly dvě aplikace k připomínkování dílčích fází zveřejňovaných dokumentů:
Aplikace www.mujplanmobility.cz umožňovala podávání připomínek ke Konceptu návrhové části PUMM. Kromě připomínek navržených odbornou veřejností mohli brněnštínavrhovat svoje vlastní náměty a dobré zkušenosti z jiných měst. Do kampaně Plánu udržitelné městské mobility se zapojilo celkem 520 lidí, z toho 80 jich využilo možnost zaslat vlastní připomínku.
Aktuálně jde PUMM do finální fáze. Radnice poskytla veřejnosti dva měsíce na připomínkování a NESEHNUTÍ Brno ve spolupráci s dalšími připravilo další kampaň s názvem Brno pro lidi. Po obsahové stránce je postavena na třech pilířích - čisté ovzduší, bezpečná cesta pro pěší a lidi na kolech, kvalitní veřejná prostranství. Kampaň www.brnoprolidi.cz aktuálně oslovila asi 200 osob. Kromě možnosti vybrat z navržených připomínek můžete přímo prostřednictvím aplikace zaslat i vlastní náměty.
Propagace aplikace je vedena na sociálních sítích prostřednictvím vlastního i zahraničních videí. Příklady dobré praxe motivují veřejnost k zamyšlení se nad očekáváními a potřebami uživatelů i uživatelek města. Plakáty a letáky uvidí lidé v Brně jak ve vozidlech MHD, tak v kavárnách či ve svých schránkách. Brno je totiž unikátní mimojiné tím, že zde spolupracuje napříč městem více než 20 formálních či neformálních iniciativ.